Andreas' kontinuerlige fokus er å bygge et selskap og en arbeidsplass der personlig og faglig utvikling er den viktigste faktoren til vekst og suksess. Han mener at kulturen i et selskap må bygges innenfra og ut. De ansatte må være med på å forme verdiene, påvirke retningen og de må være medeiere. For Andreas handler alt om at alle skal ha muligheten til å vise at de kan prestere og levere. Alle ansatte har like stor verdi for selskapet – det er selvsagt, men det kan ikke sies ofte nok. Andreas har jobbet med digitalisering siden 1994. Han var med da internettbransjen vokste frem fra midten av nittitallet, og han jobbet med å bygge nettsider for selskaper som Microsoft, Audi, Statoil/Equinor, Aftenposten og Politiet. I tillegg til å jobbe og utvikle sin fagekspertise innen forretningsutvikling og brukeropplevelse har Andreas jobbet med faglig og operativ ledelse siden begynnelsen av 2000-tallet. Han har jobbet med flere av de største selskapene i Norden, samt hatt konsulentoppdrag for flere store internasjonale selskaper. Her har han utelukkende jobbet med digitalisering og digital innovasjon. I løpet av de siste 2 årene har Andreas jobbet med den videre utviklingen av TECHPROS som selskap. Han har jobbet målrettet med å utvikle selskapet fra å være et IT-konsulentselskap til å bli et teknologiselskap innen digitalisering og digital disrupsjon. I tillegg har han jobbet med å etablere TECHPROS som investor mot norske startups. På fritiden spiller Andreas golf, han sykler i skogen, fisker etter ørret i fjellet og han står på ski om vinteren. Han trives like godt på tur som hjemme på kjøkkenet, gjerne over grytene og helst med et glass vin i hånda. Han har tre barn og en hund. Bor i Son med kona Kristin, og har hytte i Valdres.